Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2015

ΔΙΑΦΟΡΑ

Φίλες μου γειά σας.
Πριν σας παρουσιάσω τις καινούργιες μας αφίξεις,θάθελα να σας εννημερώσω γιά τα καλλιστεία.
Η επίσημη πρώτη παρουσίαση, θα γίνει στις 6 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2016  στην ΑΘΗΝΑ στο ξενοδοχείο Αμαλία. Εχετε αρκετό καιρό γιά να ετοιμαστείτε.
Η κυρία με τας καμελίας ήρθε από την φίλη μας τη Ρένα. Φόρεμα με πουά γαλάζιο λευκό, ζώνη στη μέση και η πλάτη όλη έξω.Στα χέρια της κρατά μι΄α ωραία ανθοδέσμη.Και τα μαλλιά της είναι στολισμένα με λουλούδια.


Η Νιννέτα με τις μακριές της πλεξούδες ,φόρεσε μπότες με καλσόν πουά και λουλουδάτο φόρεμα με  φουρώ.

Η πριγκήπισσα Σίσσυ είμαι εγώ.Φόρεσα το ωραίο μου φόρεμα ,πλεγμένο με το βελονάκι και στολισμένο με κορδέλες. Δουλεύω συνέχεια και δεν μου μένει καιρός να περάσω από το γνωστό κομμωτήριο της Ρένας μας που πάνε όλες οι Πατρινές καλλονές πριν δηλώσουν συμμετοχή στα καλλιστεία.
Καθομαι δίπλα στο θρόνο και κάτω από το φόρεμά μου έχω κρυμμένο το χαρτί της  τουαλέτας
Εσεις στο σπίτι σας την τουαλέτα την λέτε θρόνο? Χα χα χα.


Η   Τίτα με πλεγμένο φόρεμα και μουτράκι ζωγραφισμένο από τη  Λέλα μας , είναι κουδουνίστρα.




Κατέφθασαν και οι υπόλοιπες μούσες καρφίτσες.






Αρκετά λοιπόν παίξαμε με τις κούκλες , καιρός είναι να κάνουμε και τίποτα άλλο.
Κεντάμε παιδικά σεντονάκια,


Θήκες από ύφασμα γιά την κουζίνα


Πιάστρες γιά τα καυτά σκεύη



Πανώ γιά παιδικά δωμάτια



 


Και οι πρώτες μας καρφίτσες από δέρμα και  μαργαριτάρια

Και γιά να μπούμε λίγο και στο πνεύμα των Χριστουγέννων κάναμε την πρώτη μας  χριστουγεννιάτικη μπάλα που γιά να την ξεχωρίζουμε από τα άλλα στολίδια , θα την ονομάσουμε Ρένα, γιατί η Ρένα η Σαλλονικιά μας την έδειξε και την ευχαριστούμε.

Ολα  αυτά τα ετοιμάζουμε  γιά το ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ BAZAAR  μας που θα γίνει εδώ στην Πάτρα αρχές Δεκεμβρίου.

11 σχόλια:

  1. Χρυσοχέρες Αντωνοπουλίτσες Μπράβο σας !!! Οι συμμετοχές των καλλονών για τα καλλιστεία εντυπωσιακές, τα κεντημένα σας σεντονάκια άψογα,τα αξεσουάρ της κουζίνας καλόγουστα και χρησιμότατα και τέλος οι πρωτότυπες καρφίτσες σας με δέρμα και μαργαριτάρια ,πανέμορφες !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επανέρχομαι να σχολιάσω την απίθανη πάνινη μπάλλα Χριστουγεννιάτικο στολίδι !!! Θαυμάσια ιδέα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδία μου τρέχουμε και δεν προλαβαίνουμε. Τώρα αν αυτά που κάνουμε είναι ωραία και αρέσουν ,αυτό μας δίνει δύναμη να συνεχίσουμε γιατί ο καιρός περνάει πολυ γρήγορα.

      Διαγραφή
  3. Οι δημιουργίες σας όλες είναι πάρα πολύ όμορφες!!!
    Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κορίτσια είστε αληθινές κούκλες όλες σας!!!!!
    Ευτυχώς έχουμε χρόνο να φτιάξουμε και κούκλα!!!!
    Ας τελειώσουμε με τα Χριστουγεννιάτικα και μετά πρόσω ολοταχώς!!!!
    Χαίρομαι που σας βοήθησα με την υπέροχη μπάλα που βρήκα στο pinterest!!!
    Τιμή μου που της δώσατε το όνομά μου , αν και δεν είναι δικιά μου γέννεση.
    Φιλάκια πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου ποιά κορίτσια εννοείς?Πρώτα πρώτα όλες εμεις οι κατασκευάστριες είμαστε αληθινές κούκλες και ΄γιαυτό μπορούμε και φτιάχνουμε και όμορφες κούκλες.Χα χα χα.Οσο γιά σένα ,πάει σου βγήκε το όνομα.Ψάχνουμε να βρούμε μέρα γιά να κάνουμε τις μπάλες της Ρένας.Κοινώς Ρενόμπαλες. Ας πούμε και κάτι να γελάσουμε
      Φιλάκια πολλά από όλες μας.

      Διαγραφή
  5. Χρυσοχέρες!!!! Ο,τι πιάνετε το κάνετε πολύ καλό!! Μπράβο, κορίτσια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nαι Πέπη μου είμαστε χρυσοχέρες ,όνομα και πράγμα! , Χα , χα , χα. Προσπαθούμε όσο μπορούμε να βγει καλή όποια κατασκευή κάνουμε,να αρέσει στον κόσμο, γιά να την αγοράσει.

      Διαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Γιά άλλη μιά φορά καλή μας φίλη, ευχαριστούμε γιά τα καλά σου λόγια.

      Διαγραφή