Δευτέρα 28 Μαρτίου 2016

Άνοιξη

Φίλες μου καλημέρα, καλή εβδομάδα.
Ο Μάρτης προσπαθεί να δείξει ότι είναι άγριος. Βροχές, χαλάζι, χιόνια στα βουνά. Ό,τι και να κάνει όμως, είναι άνοιξη. Η φύση αναγεννιέται, τα πουλιά όλη μέρα τιτιβίζουν.
Και 'μεις ακολουθώντας τη φύση φτιάχνουμε στεφάνια για το Bazaar του Αντωνοπούλειου.

Κεραμικά πουλιά με πλουμιστά φτερά κάθονται πάνω σε λειχήνες στολισμένες με κεραμικά λουλούδια και γυψοφίλη.










Αυτά τα στεφάνια είναι στολισμένα με τις ωραίες παπαρούνες της Δήμητρας.






Έτοιμα να πετάξουν είναι τα κεραμικά πουλιά της Τούλας.












Και ένα πολύχρωμο από τη φίλη μας τη Γεωργία, τη νηπιαγωγό.


Με μικρά στεφανάκια σαν και αυτό θα στολίσουμε πασχαλινές λαμπάδες.


Και ένα χαριτωμένο κουνελάκι, πλεγμένο με βελονάκι, έκανε την εμφάνισή του.


6 σχόλια:

  1. καλημερα!!!υπεροχα ολα!!η Ανοιξη ειναι εδω!!
    μπραβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ μου άρεσαν...πιο παλιά
    έφτιαχνα κι εγώ

    Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα τα έργα σας! Καλή επιτυχία στο παζάρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Lovely work!!! Very pretty!!!
    Would you like to follow each other? let me know...and I follow you back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οι δημιουργίες σας άκρως ανοιξιάτικες και λουλουδατες. Το μπαζαρ σας ποτε θα γίνει? Αν θέλετε να μου πείτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φίλες μου γειά σας.Ευχαριστούμε όλες γιά τα καλά σας λόγια.Ολες προσπαθούμε ,δίνουμε τον καλλίτερό μας εαυτό σε αυτά που κάνουμε.Είναι βέβαια και η άνοιξη που μας φτιάχνει το κέφι.
    Κατερίνα μου το Bazaar είναι στις 14,15 και 16 ΑΠΡΙΛΊΟΥ.Οτι θέλεις και μπορείς θα τα δεχτούμε με μεγάλη μας χαρά.Ξέρουμε τι ωραία πράγματα κάνεις.Οπως πάντα ,θα έχουμε απ' όλα .Δηλαδή κοσμήματα ,λαμπάδες,διακοσμητικά και φαγώσημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή